Bezpieczny odbiór przesyłki

Postępowanie zgodnie z poniższymi zaleceniami zdecydowanie przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji.

1. Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego
Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń, dziur i innych śladów uszkodzeń. Powinno być szczelnie zamknięte, nienaruszone. Jeżeli do zabezpieczenia została użyta taśma, nie może ona być przerwana lub przecięta. Na liście przewozowym sprawdź ilość paczek. Jeżeli jest ich więcej niż jedna sztuka powinny być do Ciebie dostarczone jednocześnie.
Zgłoszenie szkody sprzedawcy
1. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.
2. Gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki.
3. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem podpisując list przewozowy koniecznie dodaj adnotację „Przyjmuję z zastrzeżeniem”. Nie zwalniaj jeszcze kuriera.

2. Sprawdź zawartość przesyłki
Otwórz przesyłkę i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.

1. Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego jeśli występuje. Jest to najbardziej istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.
2. Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.
3. Gdyby kurier nie chciał poczekać, poinformuj, że będzie musiał przyjechać ponownie w celu sporządzenia protokołu szkody. Poinformuj sklep o zdarzeniu kontaktując się telefonicznie na numer 535 500 855 lub poprzez ten Formularz.

3. Zastrzeżenia po odjeździe kuriera
Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia, koniecznie zgłoś tego samego dnia uszkodzenie do przewoźnika. Po zgłoszeniu przez 7 dni może zostać spisany wiążący protokół szkody. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi Cię na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. Poinformuj sklep o zdarzeniu kontaktując się telefonicznie na numer 535 500 855 lub poprzez ten Formularz.

Kontakty do przewoźników:
1. Poczta-Polska - 43 842 06 00 lub 801 333 444
2. DHL – (42) 634 53 45
3. DPD – 801 400 373 lub (22) 577 55 55
4. Inpost – 722 444 000 lub 801 400 100
5. PatronService - 801 002 899


4. Zgłoszenie szkody sprzedawcy
O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera.

1. Wyślij do nas wiadomość za pomocą tego Formularza.

2. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik zajmie się nim i będzie z Tobą w kontakcie do momentu jego zakończenia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl