Drodzy Klienci! Trwa przebudowa sklepu, produkty mogą być niedostępne. Przepraszamy

Status zamówienia

Możesz na bieżąco sprawdzać status swojego zamówienia na swoim Koncie Klienta.

Jeśli nie znajdujesz tam potrzebnych informacji, masz problem z zamówieniem, chcesz zmienić dane lub zmienić zamówienie, które jest realizowane, skontaktuj się z nami za pomocą:
● Infolinii pod numerem telefonu 535 500 855;
Formularzy kontaktowych znajdujących się tutaj; 
● E-maila pod adresami bok@krowkamarkety.pl w sprawie zamówień.



Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje:
– od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 18:00,
– w soboty w godzinach 7:00 – 15:00.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl